fyrtioungs.blogg.se

45 år, gift, 2 barn, försäljningschef, bor i villa. Bloggar om livet, om att vara tonårsmamma, om att stå med ett ben på var sida om ung och gammal.

Det första inlägget.

Kategori: Allmänt

Alltså! Vad häftigt med det allra första inlägget i den allra första bloggen. 
Vad vill jag med min blogg då? Jag är en helt vanlig tjej? kvinna? på 45 år. Gift med ungdomskärleken som jag träffade för 27 år sedan, har 2 barn. 16 och 20 år.. Men jag vet inte alltid vem jag är! Kanske jag kan komma på det genom att skriva om mitt liv och mina funderingar.

Alltså.. jag borde vara världens lyckligaste människa, och de flesta känner mig nog som en lycklig, rolig, verbal, omtänksam människa, men.. ja varför kommer det men där?

Jag lever ett gott liv, många goda vänner, underbara barn, bra jobb, lagom med pengar, fin villa och en make att dela allt med. Ja, det ska bli spännande att skriva om mitt liv, dela med mig av händelser och förhoppningsvis få feedback från några läsare.

Ha en bra dag och på återseende!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: