fyrtioungs.blogg.se

45 år, gift, 2 barn, försäljningschef, bor i villa. Bloggar om livet, om att vara tonårsmamma, om att stå med ett ben på var sida om ung och gammal.

Onsdag hela dagen!

Kategori: Allmänt

Nu ser jag fram emot midsommar. Eftermiddagen får vikas åt handling och packning. Vi ska fira midsommar precis som vanligt. Med 6 st familjer på en camping, med sill och nubbe, lek och härligt umgänge. Vi har firat tillsammans hela livet känns det som, nu är våra ungar stora men de flesta väljer att följa med ändå, helt frivilligt =) så det känns som om vi lyckats skapa härliga traditioner och underbara minnen från våra år tillsammans.

Hur ska ni fira midsommar?

Nu vill jag bjuda Er på lite bra musik.. Detta är en artist som jag hittade för många år sedan, och hela första skivan är kanonbra, det är min "må bra" skiva. De nyare skivorna är också kanonbra. 

 

 

Artisten heter Gavin DeGraw, första skivan heter Chariot. 
När jag skulle leta fram en länk till Er kunde jag inte välja ut en bästa låt.. Alla är underbara så jag rekommenderar er att lyssna på ett par till. Favoriter är Follow through, Just friends och Chariot.
Lyssna och njut!


Puss och kram hela dagen.

Kommentarer

  • LITTLE MAMA [blivande mamma] säger:

    Vilken trevlig blogg :) Kram på dig

    Svar: Tack! Vad glad jag blev, min allra första kommentar =)
    M

    2012-06-20 | 19:13:19
    Bloggadress: http://blogg.allforforaldrar.se/littlemama

Kommentera inlägget här: